Linksmosios lego robotų varžybos – sumanumui lavinti

Š.m. gegužės 15 d. vyko Kauno miesto ir rajono ugdymo įstaigų linksmosios robotikos konkursas. Jame dalyvavo 15 komandų, sudarytų iš lego robotų kūrėjų entuziastų iki 12 metų amžiaus. Konkursą su linksmosiomis 3 rungtimis: robotų kopimas į kalną, juodoji linija ir sumo varžybos organizavo Kauno moksleivių techninės kūrybos centras ir Kauno Algio Žikevičiaus saugaus vaiko mokykla.

DSC00742

Kauno moksleivių techninės kūrybos centro lego robotų būrelis (vadovas Algimantas Šeinauskas) gali didžiuotis savo ugdytiniais, šiose varžybose užėmusiais prizines vietas.

edf
edf
edf
edf

I vieta – sumo varžybų ir juodosios linijos rungtyse.

II vieta – kopimas į kalną ir juodosios linijos rungtyse.

III vieta – kopimas į kalną ir juodosios linijos rungtyse.

edf
edf
edf
edf

Konkurse robotai, suprogramuoti pačių moksleivių automatiškai atliko  mechanines užduotis.  Kovėsi  sumo turnyre, kur už apibrėžto apskritimo turėjo išstumti priešininką, slinko  nupiešta juoda linija ir kopė į trijų pakopų kalną. Ši linksmoji rungtis pirmąkart šiemet išbandyta ir ne visiems buvo įveikiama. Juk ne visi jaunesniojo amžiaus mokiniai, lankantys lego robotų būrelių užsiėmimus, per vienodą laiką išmoksta suprogramuoti robotus, kurie atliktų tam tikrus veiksmus.

edf
edf
edf
edf

Suprogramuoti sumanų lego robotą,  reikia ne tik kantrybės, bet ir loginio mąstymo. Užsiėmimų metu mažieji robotų kūrėjai įgauna  ne tik programavimo įgūdžių, bet ir mechanikos, matematikos bei fizikos žinių.

DSC00732DSC00733DSC00736DSC00737DSC00738

Moksleivių techninės kūrybos centro lego robotų vadovas Algimantas Šeinauskas panašaus pobūdžio varžybas Respublikos ir Kauno miesto mokiniams organizuoja jau ketvirtus metus. Jis prasitarė, kad nėra negabių vaikų, reikia tik noro, užsispyrimo ir meilės savo veiklai.

DSC00740

Kiekvienas vaikas gali būti išradingas ir unikalus. Tik jam reikia suteikti laisvės kūrybai ir saviraiškai.Vadovas A.Šeinauskas savo būrelio ugdytiniams leidžia patiems būti išradėjais, idėjų generatoriais ir mokytojais.

 

Komentarai