Jaunosios žurnalistės mokėsi kūrybinio rašymo pradmenų

Vieną trečiadienio popietę Kauno moksleivių techninės kūrybos centro jaunųjų žurnalistų studijos entuziastėms Vaikų literatūros muziejuje buvo pristatyta  kūrybinio rašymo programa.

54

810

Tai nauja,  išties labai įdomi ir dar neišbandyta idėja, kurią siūlo šio muziejaus darbuotojai. Ši  programa mokyklinio amžiaus vaikams turėtų užtrukti mažiausiai tris mėnesius.  Manoma, kad tik tada, galima bus vaikams pasiekti tam tikrų rezultatų. Šis mokymo būdas, galbūt, padėtų ugdyti  ir atrasti jaunuosius talentus. Jei tokiam mokymo būdui, tokiai kūrybinio rašymo  programai būtų skiriama nors kiek vietos dabartinėje švietimo programoje ir šiek tiek būtų pakeisti lietuvių kalbos egzamino reikalavimai, rašymą mokiniai vertintų kaip malonumą.

63

Juk rašymas –  tai savotiška terapija. Atradęs savyje kūrėją, atlaisvinęs kūrybines galias,  vaikas  toliau tobulėtų,  lavintų fantaziją, ieškotų kelių į kūrybos pasaulį, o gal vėliau sukurtų ir meno šedevrą.  O juk reikia tiek nedaug –  sudaryti atitinkamą atmosferą ir sąlygas.

1211

Visi mes skubame laike, mechaniškai atliekame vieną ar kitą veiksmą, kopijuojame vieni kitų mintis. Rodos, tiek daug aplink informacijos. Ji sklinda iš įvairių šaltinių. Bet kaip būti originaliam ir kūrybingam? Kai Tau visur  primetamos  įvairios taisyklės, nurodymai,  reikalavimai.  Taigi, originalumui ir spontaniškam, meniškam minčių proveržiui vietos nebelieka. Apie tai muziejuje ir mąstė jaunosios žurnalistės, kurios jau pavasarį laikys mokyklinius egzaminus. Merginos, padedamos nuostabios  muziejininkės,  gaudė plevenančią kūrybos mūzą ir stengėsi suprasti ir užrašyti savo mintis :„jei galėčiau, tai ko neturėtų  būtų pasaulyje…”

132

Valandos Edukacija praėjo akimirksniu. Išeidamos mokinės išreiškė norą, kad jų mokykloje būtų daugiau tokių mokytojų. Na ir, žinoma, kūrybinio rašymo pamokų. Tad labai patariame visų mokyklų mokytojams susidomėti tokia įdomia Vaikų literatūros muziejaus edukacine programa.

Komentarai